20 april 2012

Törstig


Jag har varit så törstig de senaste dagarna. Det kan inte vara normalt att vara så här törstig. Jag dricker och dricker och dricker.

Jag vet att kroppen kan få spel när man går ner mycket i vikt. Hormonerna sitter ofta i fettet och när man går ner i vikt blir det en omställning för kroppen. Det kan ju vara att blodsockret får lite spel med eftersom hela min kropp rasar i vikt så får den lite frispel när den ska ställa om sig både hormonellt och även rörelsemönster.

Jag tror att det är mitt blodsocker som gör att jag är så törstig. För detta kan inte vara normalt. Jag dricker och dricker och dricker och dricker lite till.


Är det någon annan som har opererat sig och blivit extremt törstig?

2 kommentarer:

  1. Oj vad jag är törstig!! har nog aldrig druckit såhär mycket vatten!

    SvaraRadera
  2. Hos mig är det tvärtom. Får tvinga i mig vätska. Enda gången jag är törstig är efter maten, men inte annars.

    SvaraRadera