21 april 2012

Dumping och sötsaker

Förut var jag så sugen på ostbågar och polly och kladdkaka. Jag var så sugen så jag knappt kunde hålla mig. Jag kunde inte motstå suget efter snask. Det var allt jag kunde tänka på.
Men sedan när jag fick godiset eller ostbågarna så var det inte alls lika gott som jag hade tänkt mig.
Nu förtiden är jag inte sugen på sött. Det känns mera äckligt. Jätteäckligt.
Jag har ingen känsla när jag ser godis. Det känns inte speciellt längre. Men jag är verkligen inte sugen på att pröva godiset.

Jag tror säkert att det suget kommer komma tillbaka. Men just nu känns det väldigt skönt att slippa vara sugen.Att slippa känna sig som en slav under pollysuget.
Jag har inte prövat godis, läsk eller sötsaker än. Det känns bara dumt att testa.

Jag ska på kalas i morgon med tårta och hela balluten. Jag tror inte att jag ska testa nått. Bara äta av den vanliga maten. Jag vill inte ha dumping på kalas direkt. Jag har inte dumpat på något än och jag är lite orolig över att göra det.
Klicka på bilden så kommer du till sidan där jag har lånat bilden.

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att sockersuget är borta.
    Oftast, iaf för mig, så är det ju det som gjort oss tjocka :)
    Jag är cola-beroende så fasar för min avvänjning på tisdag haha.
    Men hoppas snart känna som du - att jag inte är slav under sockret mer!

    Kram o trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. Jag åt en nyrostad macka i morse... glömde bort mig och bredde lite smör på... Bad idea!!
    Jag tyckte det smakade pyton!!! En tugga och sen bläääää... hade jag kunnat spy så hade jag gjort det. Flottigt och fettigt och smakade fruktansvärt.
    Tyvärr tycker jag nog att en bit godis är gott då och då... men en bit räcker liksom. Det är härligt!
    Hoppas du har en bra helg
    Kram

    SvaraRadera