21 april 2012

Matdag 2012-04-21

Idag så åt jag för mycket till middag. Jag mätte upp maten idag 2 dl och det blev jättemycket mat. Jag tänkte jaja, så jag åt och det skulle jag aldrig gjort. Jösses vad uppblåst, svullen och illamående jag känner mig nu.
Jag ska nog gå på min magkänsla istället. Inte äta fulla två dl mat. Det fungerar inte så bra.

Idag var vi hos Svärisarna och de bjöd på toast( bilden) jag frågade om de hade något bröd som inte var vitt. Jag fick smaka Dagnys hemgjorda bröd och tog en halv skiva sådant som jag delade i två och hade skinka, senap, tomat och en skiva ost emellan. Det var väldigt gott.


Frukost
1/2 dl gröt, 1 dl mjölk, 1 tsk sylt
Mellanmål
1 bit skinka med lite senap
Lunch
Tacoinspirationsrester
Mellanmål
1/2 toast
Mellanmål 
2 bitar skinka med lite senap
Middag
Tacoinspirationsrester
Kvällis
1 bit melon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar