21 april 2012

Vad jag ska göra när jag flyttat till Västerås

Nu när jag flyttar till Västerås har jag några mål.
  • Jag vill börja träna, vattengympa och kanske nått på gym.
Okej nej, jag vill till Friskis och Svettis. Det litter 1,3 km från där vi bor. Men jag kan ju inte gå så långt fram och tillbaka än så det är ett mål. Men simma det skulle jag vilja göra.
Sedan ska jag 
  • Gå till arbetsförmedlingen och säga hej här är jag och jag är arbetslös hehe. 
Vilket jag inte har varit sedan  två månader 2005. Men är man varslad så är man.

  • Gå och anmäla mig till närmsta vårdcentral så jag får en ny läkare, sjukgymnast och arbetsterapeut.
För jag kan ju inte gå i Vindeln längre när jag bor i Västerås. Alldeles för långt att åka när jag ska till doktorn. Jag kanske kan få gå på vattengympa genom dem sedan. När jag ändå är igång ska jag be om remisser till ortopeden, kvinnokliniken och obesitas i Västerås.

  • pussa och pussa och pussa och krama och pussa och krama och pussa och kram a och pussa på min man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar