22 april 2012

Kalasfin


Idag har jag varit på kalas hos Jasmine, Fredrik och August. Det var en av dem som fyllde jämt och vem talar jag inte om.
Jag har haft en helt underbar dag och ätit så mycket god mat. Jag var vrålhungrig när jag kom dit för jag hann inte med mitt 10 mellanmål och inte heller min lunch. Så jag åt 13,30, 15,30 och 10 vindruvor vid 18.00 tiden.
Det är första gången jag känner mig hungrig efter min operation.

Det är mitt första kalas  efter min operation och jag drack ingen läsk och tog ingen tårta.
Det gick faktiskt över förväntan att äta borta och det var skönt att man kunde plocka maten som man ville.
Jag hoppas verkligen att det blir fler sådana kalas.

Så här snygg var jag idag. Jag känner mig verkligen skitsnygg. Det är en bra känsla. Det kände jag mig nästan aldrig förut.

Bara för att så får ni mig även i helbild. Jag gillar verkligen hur jag ser ut med.
För när man är tjock. Nu raljerar jag. Men i alla fall jag, jag kan känna mig skitsnygg och så får jag se mig själv på kort och blir bara äcklad och tänker fyfan hur kunde jag gå ut så där. FY!

Men inte idag. Idag är jag lika skitsnygg på bild som jag kände mig i verkligheten. Det är faktiskt en fantastisk känsla. Det betyder att jag är på rätt väg.

3 kommentarer:

  1. Vilken jäkla härlig inställning, det är KLART du är skitsnygg! :)

    ..och kul att du också hakat på Utmaningen, jag gör som du, kör på mina egna vilkor!!

    SvaraRadera
  2. Vad underbart att du skriver att du är skitsnygg! Underbart med självförtroende, känner man sig snygg, ÄR man snygg! Lycka till! =)

    SvaraRadera