26 april 2012

Jag lider inte längre av sjuklig fetma

Idag är en stor dag för mig. Jag är inte sjukligt fet längre. Nu har jag bara vanlig Fetma. Jag har alltså gått från rött på BMI skalan till orangea.
Jag har nog aldrig tyckt om färgen orangea som jag gör idag. Det känns grymt att gå från sjukligt fet till vanlig fetma. Nästa steg i BMI träsket är att komma till gult och dit är det typ 30 kg innan jag är där. Jag kan inte förstå för det orangea fältet är mycket mindre än det röda. Men det känns väldigt mycket jobbigare att nå till gult en det gjorde att nå till orangea. 
Men endå. JAG ÄR INTE PÅ RÖTT LÄNGRE. Tjoho för mig!

3 kommentarer:

  1. Grattis till det oranga! :)
    Countrygirl från 42 195 meter

    SvaraRadera
  2. Tjoho för dig!! Bra jobbat :)

    SvaraRadera
  3. Grattis tjejen, grymt bra jobbat!
    Kram V

    SvaraRadera